| AKTUALITY | PŘIHLÁŠKY | PROPOZICE | HISTORIE | FOTO | VÝSLEDKY | DOJMY | SPONZOŘI
     
 

Tato stránka je věnována Vám, návštěvníkům našich stránek. Můžete si zde jednak přečíst postřehy ostatních, ale hlavně nám můžete napsat cokoliv, o čem jste přesvědčeni, že by tu nemělo chybět - tj. zážitky ze závodu, připomínky k organizaci, nové nápady, kritiku stránek, pozdravy,....... Pokud tak chcete učinit, klikněte ZDE.



Zpráva ze dne:
06.07.2011

Děkuji za odpověď. Když jedu přes Studénky tak si tam vždy vyjedu. Líbí se mi. Ps: nevím jak by se na tu změnu tvářili ostatní :-) Ahoj za rok

Záznam zapsal(a): Dušan

Zpráva ze dne:
05.07.2011

Dušane, a což takhle občerstvovačku nepřesouvat a jenom Vás poslat nahoru ve Studýnkách ke kostelu, jak to kdysi dávno před lety bylo? :-) Pokud bude příští rok trasa stejná, budeme o Tvém námětu uvažovat. Díky moc.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
04.07.2011

Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o přesunutí občerstvovací stanice z Horních Studének do Zborova. Ve Studénkách to bylo nebezpečný a nepřehledný (v křižovatce a z kopce). Děkuji za pěkný závod :-)

Záznam zapsal(a): Dušan

Zpráva ze dne:
01.07.2011

Taky chci poděkovat organizátorům za rozdělení dlouhé a krátké trasy, pomohlo to bezpečnosti i průběhu závodů, moc díky, že jste to rozdělení startů na poslední chvíli zvládli zorganizovat. Je vidět, že si vážíte názorů jezdců a snažíte se závod stále vylepšovat. Za rok se těším opět nashledanou.

Záznam zapsal(a): Mirek

Zpráva ze dne:
28.06.2011

je opravdu na pořadatelích jak si určí věkové kategorie, příklad ze závodu: Cycle Race Costa dei Parchi city of Alba Adriatica Long- and Medium-distance: Eight categories: Cadets/First Division (age 19-27), Juniors (age 28-32), Seniors (age 33-39), Veterans (age 40-47), Gentlemen (age 48-55), Super Gentlemen (age 56-70), Women1 (age 19-39). Women2 (age 40-70). Mohu ještě podotknout, že se asi vyhlašují jen 1 - 3 na krátké a dlouhé trati bez rozdílu věku, tj. absolutní pořadí a basta, proto buďme rádi, že u nás to máme jak to je.

Záznam zapsal(a): Milan

Zpráva ze dne:
28.06.2011

Vinohradske Slapky moc dekuji, skvela trat, skvele rozhodnuti o rozdeleni startu kratke a dlouhe trate. Reporty a fotky: http://vinohradskeslapky.com/akce.php?id_akce=1451

Záznam zapsal(a): Slapky

Zpráva ze dne:
28.06.2011

Mňa by celkom zaujímalo, či by bol ten dotyčný pán v tej kategórii V-40 na bedni, lebo inak v tejto diskusii nevidím žiadny zmysel.

Záznam zapsal(a): Johny

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Jinak pocet a rozdeleni kategorii bude samozrejme zaviset na udrzeni prizne Vas a partneru. Pokud do by napr. za zeny jelo dlouhou trasu 6 cyklistek, nema cenu delat 2 kategorie, kdyz vyhlasujeme prvnich 5, atp. Pokud bude zen 100, radi je do kategorii rozdelime a nalezite ocenime. Durazne chci upozornit, ze vsechny Vase uvedene nazory jsou a budou brany v potaz pri priprave dalsiho rocniku, dekujeme za ne.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Lukasi, nemas pravdu. Nemel byt klasifikovan ve V40. Zkratka jsme se rozhodli pred zavodem, ze Honzuv rocnik jeste nebude pro veterany. Je to tvuj nazor. Chyba je, ze nebyl uveden presne rocnik, ale bylo jen nasem rozhodnuti, jak to budeme pocitat. Rozhodli jsme se tak na zaklade konzultace s dodavatelem casomiry. Kdyz na to prijde, muzeme klidne udelat kategorii nad 23, 37 nebo 51 let. Tzn. je na miste kritika, ze nebylo jasne receno, jaky rocnik jiz pocitame za veteransky, nikoliv ale kritika zpusobu, jak to pocitame. To je jen na rozhodnuti organizatora. Nespadame pod zadnou asociace, ktera nam muze rict, jak to bude. Naopak povazuju za nesmysl, menit rozhodnuti v prubehu zavodu nebo dokonce po jeho dokonceni na zaklade stiznosti jednoho cloveka z 500. Proto jsme Honzovi proste nemohli vyhovet, ackoliv jeho pocit zklamani chapu. Kazdopadne velke ponauceni pro priste. Diky za konzultaci.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Děkuji za super zorganizovaný závod. Velmi mě překvapila ukázněnost Polských řidičů, na rozdíl od těch Českých.

Záznam zapsal(a): Norbert Klvaň

Zpráva ze dne:
27.06.2011

muj nazor na kategorie je takovy ze by meli bejt aspon na silnici kratsi nejake kategorie treba do 30 nebo do 20 let kdyz je u mtb taky kategorie pro juniory protoze do 40 let je kategorie kde je absolutne nejvic ucastniku..

Záznam zapsal(a): michal m

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Ahoj,super závod,ani to počasí nějak nevadilo.Muži volají po změně kategorií,tak já se přidám. Za ženy nad 35 let,třeba bude i pak víc závodnic.Pá

Záznam zapsal(a): Peťa

Zpráva ze dne:
27.06.2011

To Vladimír. Já to napsal jako příklad. Je jedno, jestli bude kat 19-39 nebo 19-29, nebo jestli bude kat. 70 a víc let. Prostě Honza Hauf měl být klasifikován v kat. nad 40 let jako tomu je na všech závodech. A hlavně by mělo být v propozicích uvedena kat. s ročníkem narození, né nic neříkající M1 a V-40.

Záznam zapsal(a): Lukáš

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Ahoj, kdo postrada po zavodech, brasinku pod sedlo s pomerne vzacnym obsahem, at mi napise na marek.ryznar@centrum.cz

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Vladimire, diky za namet, popremyslime o tom.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Jsou-li kategorie po 10 letech, měli by mít i dříve narození ještě kategorii od 60 let výše. Například velký závod Ardechoise ve Francii má i kategorie 70 a výš. Až na počasí pro organizátory jednička.

Záznam zapsal(a): Vladimír Ducháček

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Pristi rok bude jasne uveden rocnik, at nedochazi k temto dohadum. Omlouvame se za nejasnosti a komplikace.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Honza má s kat. pravdu. Nemáte mít V-40, ale má zde být jasně uveden ročník. Řídit by se měla kat. podle ročníku, ne jestli ti je zítra nebo na podzim tolik a tolik. Normálně jsou kat. takto: muži A 19 – 29 let 1982 – 1992 muži B 30 – 39 let 1972 – 1981 muži C 40 – 49 let 1962 – 1971 muži D nad 50 let 1961 a starší

Záznam zapsal(a): Lukáš

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Ahoj, pokud si chcete snadno porovnat Váš letošní výkon s minulými roky, mrkněte na http://www.sportave.com

Záznam zapsal(a): Dan

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Našel-li někdo v umývárně cyklistické kalhoty zn. Kalas černo-červené barvy, dejte mi vědět, u koho jsou uloženy. Díky za informaci. Tel. 736 77 66 24 Štěpán Musil

Záznam zapsal(a): Štěpán Musil

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Lence a rodičům: Pozdravujte od nás Jirku, hlavně ať je vše v pořádku.

Záznam zapsal(a): Marek a Pepa Rýznarovi

Zpráva ze dne:
27.06.2011

Honzo uz jsme ti odpovedeli v cili. Protoze zrovna tak, kdyby te porazil nekdo narozeny v zari, tak prijdes a reknes, ze mu jeste 40 nebylo.

Záznam zapsal(a): Marek

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Nejde mi do hlavy jedna věc: V březnu letošního roku mi bylo 40 let, přesto jsem nebyl pořadateli zařazen stejně jako jiní z ročníku 1971 do kategorie V-40. Několik let zpět tomu býlalo jinak - tento rok se neposunuly hranice kategorií? V tomto případě již podruhé ročník 1970 byl nejmladší v kategorii V-40. Letos jsem už objel mnoho závodů, ale s takovýmto zařazením jsem se nikde nesetkal, vždy jsem jel v kategorii nad 40 let. Proč je to tady jinak?

Záznam zapsal(a): honza

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Jel jsem letos poprvé a moc rád se příští rok zase vrátím. Organizačně perfektně zvládnuté, na polské straně hlídali opravdu snad i tu nejmenší křižovatku, na české zase perfektní zajištění v prostoru startu a cíle. Díky moc za skvělý zážitek.

Záznam zapsal(a): Vítek

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Mrkněte na fotky z letošního Rampušáka: http://www.icfoto.cz/obr/foto/110625/index.html

Záznam zapsal(a): Ivoš

Zpráva ze dne:
26.06.2011

letošní rampušák nemel opět chybu navzdory počasí jsme si to užili a pekne nam to uteklo.. ale byl jeden velky problem a to na kolejich pred zlatým kopečkem kde byl jeden zavodník ujety o par vterin a my zbytek balíku na 140 km jsme tam tvrdli 2 min nez se uráčí projet vlak a díky tomu taky tento zavodník vyhral o 26 vterin ale toto neni chyba vaše je to jen blba nahoda s kterou se musi počítat..

Záznam zapsal(a): michal

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Jako vždy spokojenost,vlastně krom počasí se vším.Sympatie patří všem,kteří stáli na startu kolem mně,v dobře načasovaném deští.Jako vždy patří dík dvěma věrným fanynkám se zvonci z Červené Vody.Za rok Ahoj!

Záznam zapsal(a): Petr K

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Velký díl všem pořadatelům za kvalitní závod, zejména p. Rýznarovi. Jen tak dál, příště pouze lepší počasí :-)

Záznam zapsal(a): Michal

Zpráva ze dne:
26.06.2011

@ Marek: mne take napositalo 1600m prevyseni, asi je to chyba barometru, protoze pocasi se hodne stridalo a tlak taky.

Záznam zapsal(a): wit@bensari.pl

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Moc dekuji poradatelom za velice krasny zavod. Tesi me, ze se vsem libilo v Polsku, jsem Polak, nicmene to tak pekne u nas nevypada. Polsci poradatele mohliby se od Vas hodne ucit, asi polske sluzby potrebovaly ponauceni :) Kvuli geografickim nazvom: ten kopecek nejmenuje se "Cerna hora" jenom sedlo Puchaczówka :) Cerna hora je vedle (puchacz je to druh sovy) :) pekne zdravim a tesim se na pristi rok !

Záznam zapsal(a): wit@bensari.pl

Zpráva ze dne:
26.06.2011

I za klub chceme poděkovat za zdravotnickou pomoc našemu členovi Jirkovi. Díky.

Záznam zapsal(a): Lenka

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Děkujeme pořadatelům a zejména panu Rýznarovi a jeho synovi za obětavou pomoc a lidský přístup.Také děkujeme paní Bruštíkové z Uničova za poskytnutou první pomoc našemu synovi.Velice si toho vážíme.

Záznam zapsal(a): rodiče Jirky W.

Zpráva ze dne:
26.06.2011

TO JSTE ZMÁKLI FAMÓZNĚ!!! Dík za takovou parádu. Ostatní pořadatelé jiných závodů by se měli učit. Díky za supr závod.

Záznam zapsal(a): David

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Za HSK cycling team děkujeme za super závod. Rozdělení startu prospělo k větší bezpečnosti a lepšímu přehledu v samotném závodě. Polsko bylo na jedničku, fakt bomba po všech stránkách.

Záznam zapsal(a): Jirka HSK

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Z tymu KC BRNO jsme meli zavodniky jak na dlouhe tak na kratke a vsichni jsme se shodli, ze oddeleni startu vyrazne prospelo bezpecnosti, prehlednosti a kvalite zavodu v obou balicich. Moc dekujeme za pekny zavod a skvelou organizaci. Jak uz tu mnohokrat zaznelo, zabezpeceni zvlaste na Polske strane bylo 100%, na Ceske obcas protijedouci auta ani nezpomalila, ale to neni chybou organizatora, ale neohleduplnosti ridicu. Preji hodne elanu s pripravou dalsiho rocniku.

Záznam zapsal(a): Pavel M

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Černá hora bylo zajímavý zpestření, v Polsku umí zajistit závod, ALE originální trasa pres Orlický hory je lepší a silnice mnohem kvalitnější. Tohle by mohl být námět na nový závod v Jeseníkách, nebo jako zpestření jednou za 5 let. Rampušák patří Orlickým horám! I tam se dá zajet do Klodska.

Záznam zapsal(a): Richard

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Škoda toho počasí. Jinak nová trať a její zajištění v Polsku super.

Záznam zapsal(a): Luboš

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Závod byl naprosto super. Nemůžu si na nic stěžovat. Velký dík za rozdělení startu na silnici. Závod byl zajímavější a hlavně bezpečnější. Těším se na příští rok.

Záznam zapsal(a): Lukáš

Zpráva ze dne:
26.06.2011

Musím opravdu pochválit zajištění závodu na polské straně - stáli tam všude regulovčíci s píšťalkama jako na Tour a člověk neměl nejmenší problém. Z mého pohledu je nová trať krásně cyklistická, bez moderních extrémů typu Zoncolan a tudíž jezdivá a závodivá. To ovšem neznamená, že není místy tvrdá, což jistě potvrdí všichni, co se ptali v serpentinách na Černou Horu "...kolik ještě, proboha" :-)

Záznam zapsal(a): JuraJ

Zpráva ze dne:
25.06.2011

Opět krása- zavodilo se super. počasí si s nama zahrálo- v lese to vypadalo místy na Motokros.Příští rok zase Už se Těším

Záznam zapsal(a): pavel

Zpráva ze dne:
25.06.2011

Dík za skvělý závod,vše perfektně připraveno a zajištěno,nikde žádné bloudění,v Polsku stál někdo snad i na každé malé křižovatce... Ještě jednou díky,už se těším na další ročník!!!

Záznam zapsal(a): Karel

Zpráva ze dne:
25.06.2011

Diky za supr zavod! Pocasi vam asi odpustim. ;-) Chvalim organizaci a vubec vse. Jenom mala vytka k profilu,co mate na strankach. To je hodne nahrubo. :-) Mam ho z dneska na .gpx a vypada docela jinak. Jinak k otazce nize, nastoupanych metru mi to na dlouhe napocetlo 1686m cca. Mejte se a jedte jednou dik za fajn den.

Záznam zapsal(a): marek

Zpráva ze dne:
24.06.2011

Este jeden dotaz. Vieme ake prevysenie ma dlha MTB?

Záznam zapsal(a): Johny

Zpráva ze dne:
24.06.2011

V tom případě se přimlouvám pro příští ročníky posunout starty. Světlo je do 22.00, tak i když se odstartuje v 10.30, stihnout by to měli všichni... .-)

Záznam zapsal(a): Marek

Zpráva ze dne:
24.06.2011

Ještě krátká poznámka pro ty, kteří tento fakt nezaregistrovali. O trati se nelze rozhodnout v průběhu závodu. Tj. pokud vystartujete na dlouhou není možné dokončit krátkou a požadovat se dopsání do výsledků.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
24.06.2011

Ahoj Brňáci a spol. Věc se má tak. Při prezentaci do 7:00 jsme schopni garantovat včasné odbavení do startu. Po sedmé hodině jsme schopni prezentovat, ale absolutně nemůžeme zajistit, že stihnete start. Toto opatření bylo zavedeno na základě zkušenosti z před x lety, kdy v sobotu přišlo doslova několik set lidí v 8:00. Tzn. odpověď, pokud přijedete v 8:00, riskujete, že start nestihnete.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
24.06.2011

Brnaci se pripojuji. Vyjizdime rano v 4:30

Záznam zapsal(a): Martin

Zpráva ze dne:
24.06.2011

S týmto súhlasím, tiež riešime podobný problém, nie každý má možnosť prísť v piatok a my to k vám máme vyše 2 hodiny, tak si to spočítajte :-)

Záznam zapsal(a): Johny

Zpráva ze dne:
24.06.2011

Dobrý den, trošku mě trápí docela bláznivá ranní hodina startu. Pro nás přespolní(cesta 2 a více hodin) to znamená vstávat v dosti nekřesťanskou hodinu. A na otočku jet 160km na prezentaci se nám nechce... :-) Proto bych se rád zeptal, pokud dorazíme na prezentaci k MTB závodu kolem osmé, bude ještě možné se zaprezentovat? Děkuji za odpověď...

Záznam zapsal(a): Marek

Zpráva ze dne:
23.06.2011

Promiňte, slovo hloupé je asi silné, špatně zvolené. Měl jsem zkrátka na mysli, že mi časová rezerva dojezd/vyhlášení na 30km trati přijde opravdu hodně dlouhá. Ale máte s tím vlastní zkušenost, takže určitě víte co děláte. Na Rampušákovi bývá pěkná atmosféra i okolí, takže se to bude dát vydržet, jen ať vyjde počasí. Těšíme se, nashledanou ve Štítech ;)

Záznam zapsal(a): David

Zpráva ze dne:
23.06.2011

Dobrý den, nám přijde nevhodné vyhlašovat výsledky někoho, kdo má třeba většinu parťáků ještě na trase. Jste první za patnáct let komu přijde "hloupé" počkat, až budou v cíli všichni. My toto považujeme za základní slušnost vůči pomalejším jezdcům. V 16:00 bude plné náměstí. Když Vás vyhlásíme v 11:00 budete tam jak Volejník v "Jáchyme, hoď ho do stroje!". Navíc v "chaosu" probíhajícím v průběhu dojezdů ostatních tras to není možné ani technicky. Tak snad to vydržíte :)

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
22.06.2011

Dobrý den, přijde mi trochu hloupé vyhlašovat výsledky MTB 30km v 16:00. Když je start v 9:10 tak v cíli bude většina (ne-li všichni) do 12:hod a vyhlášení by mohlo být třeba v 13:00 nebo v 14:00. Čekat někde na vyhlášení 4, 5 hodin, no nevím Mohli byste to posunout. Jinak se těšíme!

Záznam zapsal(a): David

Zpráva ze dne:
22.06.2011

Ahoj ještě jednou, místo odpovědi na otázku ohledně stavu a náročnosti MTB tras jsem pro Vás připravil krátký popis, který naleznete ZDE

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
22.06.2011

Ahoj, ohledne trasy 30 km, je primarne urcena pro juniory a s timto zamerem byla i zarazena pred mnoha lety do programu. O rozsireni kategorii zatim neuvazujeme, nicmene dekujume za namet. Pokud nejste vylozeny zacatecnik, velmi doporucujeme zkusit dlouhou trasu.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
22.06.2011

Proč na mtb30km trati šetříte s kategoriemi?!Přece 50letý chlap se nemůže měřit s 20letým.A kde máte kategorie žáků,žákyň?V Leštině na 30km trati vyhlašují už od předžáků.

Záznam zapsal(a): Miloš

Zpráva ze dne:
21.06.2011

Zdravím Vás, chtěl bych se zeptat jen k trati 70 MTB. Pojedu to poprvé a nevím jak vypadá trať, povrch atd. ani nic jiného. Jestli by mi mohla nějaká dobrá duše aspon nastínit co mě čeká v sobotu. Předem díky.

Záznam zapsal(a): André

Zpráva ze dne:
20.06.2011

Na pocasi se pracuje. Rampusakovi stavkujou odbory a hodlaji blokovat mraky na polske hranici. Ve stredu zaseda tripartita, ale my mame v ruce tajny trumf ve dvojici Zakopcanik/Zarybnicka a kdyz to nevyjde, tak uz zbyva jen Boris s 21tkou.

Záznam zapsal(a): Marek

Zpráva ze dne:
20.06.2011

Super zprava. U nás v týmu jsme ji všichni přivítali a moc za rozdělení děkujeme. Ještě prosím zařídit počasí ... :)))

Záznam zapsal(a): Pavel M

Zpráva ze dne:
20.06.2011

Ahoj, cas prezentace zustava nezmenen, pouze cas startu. Rozhodnout se na trase bohuzel neni mozne.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
20.06.2011

Bude vzhledem k posunutému startu prodloužena i doba prezentace pro krátkou silnici?

Záznam zapsal(a): Lenka

Zpráva ze dne:
20.06.2011

Ahoj, rád bych si objel v sobotu dlouhou, ale nevím, jestli to noha po zimním zranění zkousne. Je možné přihlásit se na krátkou, ale v případě, že to půjde, na rozdělení tras odbočit ještě na dlouhou? Samozřejmě tak, aby se člověk pak octnul ve správné výsledkové listině. Díky.

Záznam zapsal(a): Roman Horký

Zpráva ze dne:
20.06.2011

Juro, Polsko samozrejme sumafuk neni, jde o pocet doprovodnych vozidel, ktere pred hlavnim balikem dane trasy byt musi. Nicmene bylo jiz rozhodnuto k Vasi spokojenosti. Opet ale durazne apelujeme na dodrzovani pravidel silnicniho provozu. Jeste to nekolikrat zopakujeme: zavodnici prejizdejici stredovou caru budou zastaveni, pripadne vylouceni ze zavodu. V pripade opakovaneho poruseni hrozi ze strany policie uplne zastaveni zavodu.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
19.06.2011

Ahojte - myslím, Marku R., že opravdu zatím letos jak Mamut, tak i Sudety, zcela jasně ukázaly, že počet startujících lidí se zvětšuje (zejména těch na poslední chvíli) - a nejen to - také jejich úroveň roste - na Sudetech se nejelo pomalu, ale skutečně se balík moc neredukoval. Rampušák asi nebude vyjímkou, což je podle mě jak pro nás závodníky, tak pro Vás pořadatele dobře, ale z hlediska bezpečnosti to začíná být kritické. Pokud je to jenom trochu možné - oddělte ty starty - podle mě stačí 15 nebo 30 minut - to bude pro Polsko celkem šuma fuk, neboť tak jako tak tam musíte počítat s cca 1-2 hodinovým intervalem, kdy tama závodníci budou projíždět.

Záznam zapsal(a): JuraJ

Zpráva ze dne:
18.06.2011

jeste k deleni tras, na Mamutu nam treba posunuli start o cca 15 minut protoze se na posledni moment hlasilo dost lidi. Takze co kdyz se stane ze v patek bude prihlaseno treba 430 lidi, ale v sobotu rano jich dorazi dalsich 50 a bude nas tak skoro 500, bude jeste vubec sance to rozdelit? Myslim ze tak nejak to bude, rada lidi vcetne me prihlasena neni, resim to vzdy az posledni tyden podle pocasi atd. Takze kdyz je uz ted 300 lidi, prijde mi skoro realny ze vic nez 400 bude urcite, staci se podivat na ucast 2009-2010, dohromady za obe trasy to bylo kolem 400 lidi.

Záznam zapsal(a): Karel

Zpráva ze dne:
18.06.2011

Jak uz jsem psal, cisla jsou odlisena barevne

Záznam zapsal(a): Marek

Zpráva ze dne:
17.06.2011

Milane, na startovni cisla pro silnici neni bohuzel mozno psat, nebot nejsou jednorazova. Pouzivaji se i pro jine zavody v prubehu sezony. . . . no určitě se dá něco vymyslet, třeba nějaký nalepovací terčík, který se po závodě dá bez problému sundat

Záznam zapsal(a): Milan

Zpráva ze dne:
17.06.2011

Ja uz jsem se v ramci treninku na Rampusaka do tech mist podival :) a davam vam za pravdu, ten kopec v Polsku je opravdu lahudka jak nahoru, tak dolu. Taky mne prijemne prekvapila kvalita silnic na Polske strane, snad jen ty kostky bych nemusel, ale alespon to bude zajimave zpestreni. Starou trasu pres Serlich jsme mel moc rad, ale ta nova bude mozna jeste zajimavejsi. Skoda toho rozdeleni/nerozdeleni, ale verim, ze kdyz ne letos, tak za rok to jeste doresite. Preji at se pristi sobotu vse podari dobre zorganizovat.

Záznam zapsal(a): Pavel M

Zpráva ze dne:
17.06.2011

Pavle, semafory na Bukovici budou vypnuty, pritomni budou regulovcici. Pokud Vas bude 500, starty oddelime, jak jsem psal nize, pokud jsi cetl. Co se tyce oddeleni tras, vec se ma zkratka tak, ze je to dan za moznost poradat mezinarodni zavod. Naklady na prujezd Polskem jsou podstatne vyssi oproti zbytku trasy. Pokud nam na pristi rok zajistis 100 tisic navic, radi udelame treba 3 trasy oddelene po 50 km. Kritiku prijimame, motivuje nas k dalsimu zlepsovani. Co se tyce prehlaseni, zatim mozne je, deadline bude zrejme streda, to uz bude znama informace o oddeleni. Chapeme a plne si uvedomujeme, ze reseni s oddelenim tras neni idealni, na druhou stranu Vam umozni podivat se na do nadhernych mist, kam se (troufnu si rict) 90% lidi na kole normalne nepodiva.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
17.06.2011

Marku, je pravdou, ze dosud je přihlazeno cca 300 lidi, pro které opravdu nemá smysl starty oddelovat. Urcite to mate za ty roky lepe vypozorovane, ale moje zkušenost je takova, ze se vzdy spousta lidi prihlasi na poslední chvili tazke si myslim, ze nas tam bude startovat i přes 500. Byl jsem si projet tu polskou část a je to opravdu pekne a moc se na to tesim. Co vam jako pořadatelům ale vycitam je fakt, ze jste tim rozdělením 3 km před cilem uplne znehodnotili zavodeni na kratke trase. Fakt se bojim toho ze do Stitu prijede 60 i vice zavodniku v prvnim baliku. Mate nejak ošetřenou tu opravu mostu se semaforem cca 2 km před Stity? Ještě dotaz. Prihlasil jsme se na kratkou, ale pokud se bude startovat dohromady, tak bych to mozna rad přehodnotil a jel dlouhou. Je mozne to zmenit při prezentaci? Přes všechny vyhrady které mam, vam moc dekekuji za vasi ochotu něco organizovat.

Záznam zapsal(a): Pavel M

Zpráva ze dne:
17.06.2011

Milane, na startovni cisla pro silnici neni bohuzel mozno psat, nebot nejsou jednorazova. Pouzivaji se i pro jine zavody v prubehu sezony.

Záznam zapsal(a): Marek Rýznar

Zpráva ze dne:
17.06.2011

Co se týče pohybu doprovodných vozidel po trati, bude kladen důraz na maximální bezpečnost závodníků. Jak víte, snažíme se využívat služeb profesionálního doprovodu motorkářů, jejichž stroje jsou operativnější a méně nebezpečné pro balík. Zároveň ale apelujeme na zdravý rozum závodníků a dodržování pravidel silničního provozu stejně jako základních pravidel pro jízdu ve skupině.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
17.06.2011

Přátelé pro Vaši informaci, k dnešnímu dni jsou na obě tratě přihlášeny necelé 300 stovky závodníků, z čehož na dlouhou necelá stovka. Celý průjezd Polskem musí proběhnout za asistence policie a zdravotní služby, která je nákladově na zcela jiné úrovni než u nás. Mrzí nás rozhořčené reakce na Sudety, ale počtem závodníků se zatím opravdu nemůžeme rovnat. Startovní čísla pro krátkou a dlouhou trať budou v odlišných barvách. V případě, že se počet startujících rapidně ( v řádu stovek) v posledním týdnu navýší, starty oddělíme.

Záznam zapsal(a): Marek Rýznar

Zpráva ze dne:
17.06.2011

nebylo by od věci kdyby na st. čísle byla npř. lihovkou napsána kategorie a podle barvy čísla i délka trati

Záznam zapsal(a): Milan

Zpráva ze dne:
16.06.2011

Na Sudetech bylo na prvních 90km kopců také dost a balík se zredukoval max o lidi co jeli v monterkách. Pod cílový kopec krátké trasy (to bylo cca po 6 kopcích) přijelo 200 lidí. Jestli nebudou oddělené starty, tak Rampucha nejedu !!

Záznam zapsal(a): Lukáš

Zpráva ze dne:
16.06.2011

Nastesti hned od startu se jede do kopce takze se balik z redukuje.

Záznam zapsal(a): franta

Zpráva ze dne:
15.06.2011

Souhlasím, časové rozdělení tratí při tak velkém počtu závodníků je nutností. Nebezpečná jízda doprovodných vozů na Sudetech je na samostatnou kapitolu. Bylo by třeba nějaké omezení jejich pohybu v balíku. Předpokládám, že závody 53x11 nejsou jen pro 20 porofíků na špici a nebo jo???

Záznam zapsal(a): mário

Zpráva ze dne:
13.06.2011

se divím, že se včera nikdo nezabil. Začiná to být stále více o bussinesu. Buď má dát pořadatel stop-stav třeba na 300 zúčastněných, nebo by měl více brát ohled na bezpečnost. Při prvních etapách nba Tour apod jede 200lidí i tam je to o život a to mají uzavřené silnice a umí se pohybovat v balíku.

Záznam zapsal(a): Roman

Zpráva ze dne:
13.06.2011

Zdravím,přidávám i já zde svůj pohled na start obou tras zároveň. Včerejší Sudety i nedávno proběhlý Mamut ukázal, že se silniční maratony těší čím dál větší oblibě a z toho plynoucí větší počet startujících. Bohužel z toho vyplívá i mnohem větší nebezpečnost a množství pádů a úrazů.Rozdělení tras asi přinese větší nároky na organizaci, ale pro závodníky určitě mnohem větší bezpečnost,přehlednost s kým závodí a v neposlední řadě určitě mnohem větší radost ze závodu,na který se další rok rád vrátí. Nejen pro mě jsou třeba beze změn Sudety 2012 uzavřená kapitola.

Záznam zapsal(a): Expen

Zpráva ze dne:
13.06.2011

Souhlasím s Romanem. Kdo jel včera Sudety, tak ví o čem je řeč. Stačí dlouhou poslat o 1 hod dříve na trať.

Záznam zapsal(a): Lukáš

Zpráva ze dne:
13.06.2011

Včerejší Sudety ukázaly, že v počtu cca 500lidí, je nesmysl pouštět komplet balík (krátká-dlouhá) po kupě. Navíc když se trsy dělily až 3km před cíle, tam byl aspoň kopec,ale ve štítech je brdek na náměstí. Kdy rozhodnete o rozdělení?

Záznam zapsal(a): Roman

Zpráva ze dne:
27.05.2011

Ahoj, zatim neni rozhodnuto.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
26.05.2011

Zdravim, mate uz jasneji ohledne moznosti rozdeleni startu na silnici? Muj nazor je, ze za danych podminek (spolecny start), bude zavodeni na kratke trase dost o nicem, kdyz je rozdeleni cca 5 km pred cilem.

Záznam zapsal(a): Pavel M

Zpráva ze dne:
09.05.2011

Ahoj, biky 70 jsou samozrejme i pro veterany. Omlouvame se za chybu v propozicich, behem dneska bude zmeneno i v prihlasovacim systemu. Doted prihlaseni zkusenejsi zavodnici budou do sve kategorie prerazeni zpetne.

Záznam zapsal(a): Marek

Zpráva ze dne:
28.04.2011

Koukam a nestačím se divit... Vy chce ty bajky zrušit? Sloučení tratí, to vubec nevadí, ale jen dvě kategorie (muži, ženy) na hlavní bajkovej závod...??? Starší ročníky asi maj radost, že budou soupeřit mlaďákama... Jen doufam, že za rok tady nebude stát, pro nezajem bajkerů rušíme MTB závod.... Jinak už se Těším na závod!! Pedálu zdar!!

Záznam zapsal(a): Petr L.

Zpráva ze dne:
19.04.2011

K minulym dotazum. Rozhodnuti o rozdeleni startu silnicni trasy ucinime v momentu, kdy budeme mit jistotu dostatecneho poctu zavodniku v obou trasach. Co se tyce kolize s jinymi zavody, termin zavodu je dan rok dopredu a neni zdaleka zavisly jen na terminech okolnich zavodu, ale take zavodu v serialu, stejne jako na potrebach lidi a subjektu bez nichz by Rampusak neexistoval vubec. Pokud se rozhodnete pro nas zavod, budeme radi. Pokud to mozne neni, neda se bohuzel s terminem nic delat. Dekujeme za pochopeni.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
19.04.2011

Omlouvame se za smazani starsich saznamu, ale kniha navstev musela byt restartovana.

Záznam zapsal(a): Marek R.

Zpráva ze dne:
19.04.2011

test3

Záznam zapsal(a): test3

Zpráva ze dne:
19.04.2011

test1

Záznam zapsal(a): test1

Zpráva ze dne:
19.04.2011

test2

Záznam zapsal(a): test2

 
     
Designed by Marek Rýznar